DRÖMMEN


Drömmen var att springa ut på studenten i en Jones and Jones klänning, den i spets men nu blir det tyvärr inte så då jag inte får tag på en.. Den blommiga som var först hittade jag nyss på deras sida (vill inte köpa där ifrån, de är utomlands och de kostar säkert mycket med frakt och om jag ska skicka tillbaka så blir de bara strul säkert, men Nelly sålde en som tog slut fort tyvärr), den skulle jag verkligen vilja ha, till sommaren eller så! Den va verkligen jätte fin:). Jag har fått hem en klänning idag som jag förmodligen ska ha på studenten men jag såg jävligt bred i den tyvärr så jag får väl träna mig fin i den eller leta annan:D.. Får se vad som händer!

Jag har kollat runt massor på internet, har hittat sjukt fina saker som jag vill beställa.. Jag har precis beställt från H&M men jag har dock inte mycket pengar efter all hyra (haha;D) men jag ville unna mig lite så jag är pank sen fast det ska i o för sig betalas om 30 dagar höhö.. Men jag hittade jätte mycket saker på Nelly med men de får jag faktist hålla mig för att köpa tyvärr.. Inte lätt nu när hyra ska betalas:( :D... Sitter verkligen och drömmer mig bort i dom där kläderna! de är ju gratis iallafall.. Måste sova nu, puss och godnatt fina folket♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0