För det är ingen vanlig dag...

För det är min födelsedag hurra hurra hurra! :) jag har haft en skit grymt 20 årsdag :) helt grymt! Nästan bästa födelsedagen, men de hade man kanske när man var mindre med mer packet åh så:D. Jag var i skolan och alla var så gulliga, fick så mycket kramar och de är ju inte helt fel? :) efter skolan gick jag, Ebba, Annica och Sanna hem till mig:) var först och köpte ost och kex och även vin på systembolaget, spelar ingen roll vilken dag man fyller år i veckan när man fyller 20 man måste ju till systemet på just sin 20 årsdag och de gjorde jag idag! Lite pinsamt man va fan:D. Satt iaf hemma och hade det as mys, sen kom min familj på kvällen och även svärföräldrarna kom hit och åt tårta med mig och det var jätte kul att alla var här och vi satt och prata och hade mys! Första gången min familj och mickes föräldrar träffas alla tillsammans :) riktigt kul! Fick mycket fina packet men tänkte fota och lägga upp det imorgon :) tänkte bara kika in en snabbis :) nu är jag trött och ska sova, godnatt!

Pappa gjorde ett jätte fint grattis "kort" till mig med massor med bilder :) på familjen och vår familj närmaste vänner, hela familjen på dom och lite andra vänner till mig:) min far är så påhittig:D men de var riktigt kul:)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0