Första gången jag tänker åh nej det är fredag!

...För att det är bara helgen kvar sen är det skola igen! Jag orkar verkligen inte det, får panik! Jag vill pausa tiden vilken lyx det skulle vart :).

Super fint väder ute men jag hör inifrån att det blåser som fan ute :(?! Ska snart gå ner på stan och möta upp katja då vi ska leta lite presenter till vår fina vän linn som har babeshower i morgon :)! Åh så mys!
Jag ska försöka färga håret brunt för 4 gången denna vecka! Det är ännu grönare fast jag tog en mörkare! Jag trodde det var rödtoning i men de var de nog inte! Idag blir det nog ännu mörkare med lite rödtoning så får jag slinga blonda slingor i senare när jag orkar de :D.. Blir så less på detta för jag vill nog inte vara mörk men vågar inte blondera för de är typ svårare :P..

Vi är ännu inte klara med lägenheten för den jävla vita rusta färgen blir bara fläckig och ful på väggarna och vi är så less, men de måla nog sista väggen för idag hoppas jag och imorgon blir det golvlister med :) sen kan vi nog flytta in men sovrummet blir nog helt klart i april då sängen kommer och de är då vi kan sätta upp grejerna :P.. Massa babbel nu, puss hej!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0