Ny vecka

Denna vecka är jag ledig rätt mycket då lärarna åker till Norge i morgon :) eller idag (kl är ett på natten).. Jag har slappat för mycket ändå efter skolan, i helgen och så. Imorgon ska jag ta igen lite, måste städa (jobb), skulle gjort de i helgen och idag men jag tänkte gå och göra det till jag skar mig i fingret när jag skala potatis :(... Jag har ursäkter heeela tiden känns det som! Jag är så trött på mig själv för ofta... Men jag ska fan fixa de imorgon! Jag ska försöka slita mig från big brother live nu och lägga mig i sängen för att sova bredvid min kärlek som redan sover :) puss och godnatt

Ingen missade väl våffeldagen i söndag?


Kommentarer
Postat av: Millan

Hoppas du hade en bra dag! Jag missade våffeldagen, är inte någon fantast av våfflor, kan ju vara därför. Jag hoppas inte missar Eart Hour den 31 Mars ;)

2012-03-27 @ 17:56:04
URL: http://knasmillan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0