Svårt att tro på

Tror ni jag gick upp tidigt och gjort någon nytta? Jag har jätte lätt för att ligga hela dagen och bara sova när de är molnigt ute så de blir mörkt i rummet, som det var idag! Jag gick upp lite efter halv 1.... Vaknade flera gånger men om jag drömmer eller ligger kvar har jag super lätt för att somna om och drömma vidare och sedan vakna och somna igen! Tvingade mig upp sen då klockan var jätte mycket!! Det vettiga idag är att jag har duschat haha. Skulle dragit till skolan på i-val bara, de ända jag hade i dag 14.30-16.40 men jag strunta i det, gör inte så där jätte mycket där så jag ska försöka fixa lite med de hemma, har lånat hem kamera :). Ska försöka börja plugga nu och verkligen göra lite NYTA!!!
Saknar min fina vän!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0