Tisdag

Idag var jag ledig, sängen har typ aldrig vart så skön som den var imorse :) jag låg till kl 12, jag var jätte hungrig men de var så skönt så jag låg kvar ändå. Jag har vart duktig idag då jag städade och var även och handlade mat, haha! De var svårt att cykla med två stora påsar full med mat, kände mig vuxen när jag gick runt med inköpslista och skulle handla maten hem till mitt och mickes egna hem, men de är underbart och Micke gjorde maten :).
Resten av kvällen har jag kollat på one Tree Hill, vad händer med de liksom, inte likt de förra:(. Sen kollade vi på
Maria wern som vi missat på tv, till de åt vi fruktsallad och glass..
Jaja tråktråk, nu ska jag sova, ska försöka göra någon nytta och gå upp tidigt imorgon! Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0